Toto je "pobočka" profilu evushaa, ve kterém se mi již začalo hromadit mnoho různorodých výrobků, což je zřejmě trochu matoucí.
Jak nick napovídá, tento profil bude o vlasech. O hlavě. A doplňcích na ní a do ní ;)
S profilem evushaa dáváme jedno poštovné.
Báječná vyřezávaná lipová zvířátka mi v surovém stavu dodal mokrous . Děkuji!
***PAMATUJTE, PROSÍM, ŽE SE NEJEDNÁ O VÝMYSLY Z MÉ HLAVY, ŽE NEJEN ZÁKAZNÍK CHCE BÝT CHRÁNĚN, ALE I PRODÁVAJÍCÍ, ŽE VĚŘÍM V LIDSKOU POCTIVOST (STÁLE JEŠTĚ!) A ŽE KDYŽ SE CHCE, LZE SE VŽDY DOMLUVIT, ANIŽ BYCHOM SE MUSELI SOUDIT. PROTO SE SNAŽME NEJPRVE PROBLÉM VYŘEŠIT ;))
Děkuji za pochopení!***
Eva
Zestručněná verze ;)
Objednávkou se rozumí závazná objednávka zboží, která je mezi kupujícím a prodávajícím uzavřena v okamžiku objednání přes portál fler.cz. Platba na účet za objednané zboží by měla být poukázána do 3 pracovních dnů od data objednání, nejpozději však do 14 dnů. Zásilka Vám bude odeslána jako pojištěná po obdržení platby na účet, do cca 4 pracovních dnů.
REKLAMACE
Poučení o odstoupení od smlouvy
Dle zákona máte právo do 14 dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodu odstoupit od smlouvy a toto zboží vrátit. V tomto případě, prosím, upozorněte na tento fakt ihned e-mailem. Zásilky vrácené bez upozornění nebudou převzaty.
Textilní výrobky musí být v původním obalu, s původními visačkami, etiketami apod., upevněny původním způsobem-věřím, že se najdou šikulové, kteří je odstřihnou, v modelu si 1x vyjdou a pak zase šikovně uchytí visačku zpět, takto opravdu tedy ne ;(
Šperky "bez udání důvodu" zpět nepřijímám, neboť se nedá dokázat, zda byly, či nebyly 14 dní nošeny a pak vráceny.
Náklady spojené s poštovným jdou na vrub odesílajícího. Poté, co obdržím nevyhovující zboží, bude Vám poukázána částka za toto zboží na Váš účet.
Reklamace - podmínky a způsob uplatnění
Dle zákona odpovídám za vady výrobku, které nezpůsobil spotřebitel, jsem ochotna, po domluvě, věc opravit, přešít, spravit, v časově přijatelném horizontu, opět, vše záleží na domluvě a vstřícnosti na obou stranách.
Na posouzení oprávněnosti reklamace mám zákonných 30 dní, vždy se ale budu snažit vyřešit situaci co nejdříve. O tom, zda je reklamace oprávněná či ne, Vás budu informovat mailem. Pokud bude reklamovaná vada zboží uznána, bude Vám platba za toto zboží neprodleně poukázána na Váš účet.
Oficiální verze:
1. Úvodní ustanovení
1.1. Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
1.2. Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce evushaa, prostřednictvím internetového obchodu www.fler.cz/evushaa. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.
2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím.
2.2. Potvrzení objednávky provede prodávající. Nakupující je o potvrzení informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na adresu, kterou uvedl při nákupu.
2.3. O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na zadanou adresu.
3. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
3.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).
3.2. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
3.3. Kupující musí před vrácením zboží o tomto kroku informovat písemně prodávajícího (např. vnitřní poštou).
3.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez zjevných vad způsobených užíváním a ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě. Zboží posílané zpět není možné zasílat na dobírku.
3.5. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena po navrácení zboží prodávajícímu nebo po doložení dokladu o jeho odeslání.
3.6. Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.
4. Reklamace
4.1. Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy.
4.2. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny.
4.3. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující má možnost si ji sám vytisknout. Faktura slouží zároveň jako záruční list.
4.4. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebené jeho používáním.
5. Dodací podmínky
5.1. Platbu za zboží a poštovné zašle kupující v českých korunách na bankovní účet prodávajícího. Prodávající odešle kupujícímu zboží po obdržení platby.
5.2. Zboží je odesíláno Českou poštou jako doporučený balíček, případně jako balík. Poštovné a balné je účtováno s ohledem na aktuální ceník České pošty.
5.3. Pokud si kupující přeje zaslat zboží jinou službou České pošty, jako je např. balík do ruky či balík na poštu, informuje o tom prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo navýšit poštovné za tyto služby dle aktuálního ceníku České pošty.
6. Ochrana osobních údajů
6.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 01. ledna 2014.