Náramkové hodinky PRIM jsou kvalitním výrobkem československého hodinářského průmyslu.
První prototypy byly vyrobeny v Československu v roce 1954 a této době vyrábělo náramkové hodinky pouze 8 států na světě.
Sériová produkce se rozeběhla v roce 1957, ale oficiálně byl zahájen jejich prodej 1.4. 1958.
Přísloví " zlaté české ručičky" u hodinek PRIM platí dvojnásob.
V mém obchůdku si můžete vybrak klasiku made in Czechoslovakia v podobě hodinek PRIM, ale i dalších výrobků, a to výhradně z hodinek PRIM - jejich strojků,ciferníků a součástek.
Chci Vám nabídnout širokou kolekci hodinek PRIM, aby si každý mohl vybrat podle roku zavedení do výroby, ať už pro sebe nebo jako perfekní dárek.
Primprim (dále jen „prodávající“)
pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na internetové adrese https://www.fler.cz/primprim
Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky vyhlášené
prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky zákazníkovi. Nakupující je o potvrzení objednávky informován přes Fler systém, spolu se zasláním podkladů k platbě.
2.2. O přijetí platby je kupující rovněž informován prodávajícím přes systém. Konečné poštovné se může při potvrzení objednávky navýšit v závislosti na počtu objednaných položek nebo celkové hodnoty zásilky.
2.3. Pokud platba nedojde prodávajícímu do 14 dnů od potvrzení objednávky, prodávající si vyhrazuje tuto objednávku stornovat. Připomenutí platby zasílá prodávající kupujícím kolem 7-10. dne od objednávky.
3. Dodání a převzetí zboží
3. 1. Platbu za zboží hradí zákazník předem na bankovní účet prodávajícího, a to i v případě osobního předání (pokud se vzájemně nedohodnou jinak).
3.2. Uvedená doba realizace zakázky (dodání) se počítá od data připsání platby na účet prodávajícího, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
3.3. Zboží je odesíláno jako doporučená zásilka /doporučený balíček společností Česká Pošta v závislosti na velikosti a váze zásilky. Balení je uzpůsobeno povaze zboží. Po předchozí domluvě je možné i osobní předání.
3.4. O odeslání zboží je kupující informován ve Fler systému pod číslem své objednávky.
3.5. Pokud kupující obdrží zásilku porušenou nebo nekompletní je povinen o této skutečnosti prodávajícího informovat neprodleně, nejpozději do 4 pracovních dnů od vyzvednutí zásilky.
3.6. Pokud si kupující zásilku na poště nevyzvedne a tato se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující o této skutečnosti informován písemně (vnitřní poštou). Na náklady kupujícího je možné opětovné zaslání zásilky. Pokud zákazník poštovné zaplatit odmítne, případně s prodejcem nekomunikuje, kupující mu vrátí peníze za zboží (bez poštovného) na účet, z kterého platbu obdržel a to do 4 pracovních dnů od obdržení nevyzvednuté zásilky.
4. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
4.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (i bez udání důvodu), toto právo se vztahuje pouze na vystavené zboží v rozsahu nabízených barev a velikostí. Lhůta 14-ti dnů začíná běžet dnem převzetí zboží.
4.2. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud bylo zboží vyrobeno nebo upraveno na přání zákazníka. Patří sem např. objednání výroby zboží na míru, nebo mimo běžnou nabídku.
4.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o této skutečnosti prodávajícího písemně informovat (např. vnitřní poštou).
4.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, nenošené a bezpečně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě. Zboží není možné vracet na dobírku.
4.5. O obdržení zboží zpět je kupující informován vnitřní poštou, částka za zboží je kupujícímu vrácena do 4 pracovních dnů na účet, který si stanovil. V případě změny cen zboží, vrací prodejce nakupující částku, za kterou bylo zboží zakoupeno v den potvrzení objednávky. Prodávající vrací prodejci peníze pouze za vrácené kusy zboží, nikoliv částku za poštovné.
4.6. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.
5. Reklamace zboží
5. 1. Po odeslání zboží vystaví kupující prodávajícímu elektronickou fakturu na uvedenou fakturační adresu. Tuto fakturu si může prodávající stáhnout pod svou objednávkou ve Fler systému. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list.
5.2. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebeno jeho používáním či poškozeno nevhodným zacházením.
5.3. O zahájení reklamace je nakupující povinen informovat prodejce před odesláním zboží písemně, např. vnitřní poštou, a to před odesláním zásilky. Náklady spojené s dopravou vráceného zboží hradí kupující.
5.4. Reklamace je prodejcem vyřízena nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží nebo části zboží zpět. O způsobu vyřízení reklamace je zákazník předem informován písemně (vnitřní poštou).
6. Povinnosti Prodejce ohledně nakládání s osobními údaji uživatelů - Kupujících
Prodejce na portále www.fler.cz je ve vztahu k osobním údajům uživatelů-kupujících zpracovatelem dle čl. 28 GDPR.
jsou platné a účinné od 1. května 2018