Domů Profil prodejce palecko1
  • aktivní prodejce od r. 2013
    Reaguje na objednávky obvykle do 30 minut.
  • Městec Králové, ČR
  • 201 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (81) 100%
Nadšenci: 104
Aktivita: aktivní
Prodáno: 201
Registrace: 3.5.2013
Město: Městec Králové
Stát: ČR
Důležitá informace: Vážený zákazníci, z důvodů dovolené budou zásilky zakoupené a neuhrazené do termínu 09.04.2024 odeslané až po dovolené od 01.05.2023. Děkuji za pochopení

palecko1

/ Prodávající
Novinky
1099702
5.4.2024 Vážený zákazníci, z důvodů dovolené budou zásilky zakoupené a neuhrazené do termínu 09.04.2024 odeslané až po dovolené od 01.05.2023.
Děkuji za pochopení

 
translator
image image
 
 
Double-click
 
Select to translate

Zabývám se nákupem, výrobou a prodejem šperků. Před prodejem projdou šperky důkladnou kontrolou funkčnosti,pak putují na kontrolu ryzosti a poté šperky vyčistím,vy je zakoupíte,já zabalím a odešlu,vy rozbalíte.............tak snadné to je.

                               Fotím pro Vás reálné fotky šperků!

Děkuji za Váš zájem a přeji hodně ůspěchu na Fleru !

Prodejní doklad zasílám automaticky.Na nové zboží je záruka 24měsíců.Na použité zboží poskytuji záruku 12měsíců.

Jsem registrovány na Puncovním úřadě a oborem vyučen jako 

zlatník-klenotník a umělecko řemeslné zpracovávání kovů.

 

                    Platbu prosíme proveďte na účet číslo:                                  ČSOB   0273234371/0300 
 

Jako variabilní symbol uveďte číslo objenávky a jako zprávu pro příjemce Fler.

Uvedením těchto ůdajů mi usnadníte identifikaci Vaší platby.

Po obdržení zásilky prosíme zkontrolujte její stav a obsah.

Reklamace vyřizuji vrácením peněz, nebo výměnou zboží dle požadavku zákazníka.

 

 Podívejte se na moje další nabídky!!

Fyzická osoba zapsána v živnostěnském rejstříku.

Reklamace:                                                                                                  Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:             1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie dokladu o koupě, vystavený při prodeji uvedeného zboží.                                                                             2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka.     3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!                                                               4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele,pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu.                                                                                                     5. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací Práva z Vadného plnění.                                                                                                       Práva z vadného pnění:                                                                              7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).                                                                                                  7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:                                                                                           7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,                                                                         7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,                     7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,                                                                           7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a           7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.                         7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.                                                                                                           7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.                                                         7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.                                                   7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.                                                                                                                                    Jak postupovat? V případě reklamace postupujte dle popisu níže: 1.)Kontaktujte nás ohledně reklamace emailem,nebo telefonicky- "informace od prodejce/kontakt".                                                   2.)Obdržíte od nás reklamační protokol.                                                 3.)Po jeho vyplnění ho zašlete emailem-"informace od prodejce/kontakt",nebo společně s výrobekem ,včetně vyplněného reklamačního protokolu na adresu - "pravidla o odstoupení od smlouvy/údaje pro vrácení zboží". Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato.                                                                                                   4.)O průběhu reklamace Vás budeme informovat.
 

 
translator
image image
 
 
Double-click
 
Select to translate
Platba převodem: Platbu prosíme proveďte na účet číslo: ČSOB 0273234371/0300                                                                                                                                                                                                                           Jako variabilní symbol uveďte číslo aukce a jako zprávu pro příjemce Vaše uživatelské jméno. Uvedením uživatelského jména mi usnadníte identifikaci Vaší platby. Pokud chcete zakoupit víc položek, zaplaťte celkovou částku včetně poštovného po skončení posledního nákupu ,ne však déle než 7 kalendářních dní.                                                                                                                                                                                                                           Na platbu můžete využít dobírku(platba při převzetí,)standardní bankovní převod nebo platbu složenkou.                                                                                                                                                                                                                                                                                           Způsob dodání zboží: Českou poštou, nebo zásilkovnou, včetně možnosti dobírky. Po obdržení zásilky prosíme zkontrolujte její stav a obsah,v případě poškození obalu,reklamujte zásilku přímo u přepravce. V případě zájmu o jiný způsob přepravy mě kontaktujte.
 Ochrana osobních údajů:Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.
Způsob dopravy
Zásilky odesílám českou poštou, balíkovnou a zásilkovnou
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od palecko1

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--