Dobrý den,
vzhledem k vaší přetrvávající nekomunikaci se pokusím aspoň takto vysvětlit, k čemu došlo:
- co se týká data doručení balíčku - v poznámce jste neuváděl žádné mezní datum pro doručení z důvodu narozenin, proto proběhlo odeslání dle pořadí objednávek, ne přednostně (odesláno 8.6.2012 - datum se liší od data uvedeného na FLERu, neboť potvrzujeme přijetí plateb i odeslání zboží až posléze)
- datum odeslání i převzetí balíčku můžeme dokázat podacím lístkem z pošty: odesláno 8.6.2012, přepravováno a dodáno 11.6.2012 (číslo podacího lístku RR196187687CZ, vyhledávací služba České pošty Track&Trace).Tedy ne 15.6., jak tvrdíte.
- i přes naši dvojí žádost jsme od vás stále neobdržely fotografie údajně poškozeného zboží, tedy nemáme jediný důkaz, že k poškození došlo a tedy že je případná reklamace oprávněná. Vzhledem k tomu, že jste nás nekontaktoval ani po přijetí zboží, neměly jsme šanci zjistit, že vůbec nějaký problém nastal - místo běžné cesty podání reklamace jste pouze napsal tento negativ.
Vzhledem k těmto skutečnostem považujeme negativ za neadekvátní.
Za tým D7 Anna Mudrochová