Ahoj,
vítejte v barevném obchůdku.
Vyrábím keramiku a maluju obrázky.
Keramika je ručně točená majolika, pálí se v peci při 1000 °C.
Jako podklad je použita bílá glazura a malování je prováděno do surové glazury a poté vypáleno v peci.
Keramika je vhodná pro mytí v myčce a použití v mikrovlnné troubě.
Zboží má atesty hygienické nezávadnosti.
Při objednání více kusů než mám skladem, dodání zboží do dvou týdnů.
Obrázky jsou malovány různými technikami.
Prodávám buď originál nebo reprodukce.
Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.
Způsob dopravy nově jako Balík do ruky, Českou poštou
Prodejní informace a obchodní podmínky
Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží v obchodě prodávajícího Matanga, upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí níže uvedenými obchodními podmínkami a dále v rozsahu těmito podmínkami neupravenými platnými právními předpisy.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Podáním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Prodejce si vyhrazuje právo objednávku odmítnout. O důvodu bude nakupující informován.
Veškeré zboží, které je zde prodávajícím nabízeno, je dostupné a ihned k dispozici.
Ceny nabízeného zboží jsou konečné a jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků.
Celková kupní cena se skládá z ceny nabízeného zboží a nákladů spojených s balením a dodáním zboží.
Není stanoven žádný limit pro minimální odběr.
Upozornění
Barevnost zboží se může částečně odlišovat v závislosti na použitém typu a kalibraci monitorů.
Rozměry zboží jsou uváděny pokud možno co nejpřesněji.
Drobná barevná nebo rozměrová odlišnost produktů není relevantním důvodem pro podání reklamace.
Dodací a platební podmínky
Dodání zboží – prostřednictvím České pošty po připsání peněz na účet. Na dobírku není zasíláno.
Reklamační řád
Před samotnou reklamací zákazník nejprve kontaktuje prodávajícího elektronicky interní poštou, zašle mu popis problému reklamovaného předmětu, případně fotografii vady. Zákazník si náklady na přepravu zboží hradí sám. V případě potvrzení oprávněnosti reklamace budou zákazníkovi uhrazeny přiměřené náklady spojené s předložením reklamovaného zboží.
Prodávající poté buď uzná reklamaci jako oprávněnou, nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamovaný předmět zákazníkovi vrátí. O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávající zákazníka interní poštou.
Ochrana osobních údajů
Prodávající tímto prohlašuje, že veškeré údaje poskytnuté kupujícím jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetím osobám a nebudou použity k marketingovým účelům.
Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.