"Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody"
Jmenuji se Martina Nosková a v šesti letech jsem nastoupila do školy, a od té doby studuji neustále. Ne, že bych byla tak hloupá a každý ročník opakovala, ani ne proto, že jsem tak chytrá a je ze mě docentka. Ale protože mě to baví. Posledních pár let se věnuji především řemeslu, v jakékoliv podobě. Učím se staré techniky i moderní.
Momentálně mě pohltit papír, který jsem s propojila se svou původní profesí a tou je zlatnictví. Vyrábím origami šperky, kterých je zde na Fleru dost, proto tu uvidíte jen zlomek tvorby. Pouze takové šperky, aby si nikdo nemyslel, že ho chci kopírovat. Ale mé šperky najde v krámech po okolí mého bydliště, nebo na trzích.
Čemu se ale zde na Fleru budu věnovat jsou razítka. Před lety jsem absolvovala kurz kvůli svým dětem, abych je mohla jimi zásobit. Z koníčku se stala vášeň a završeno to bylo udělením regionální značky. Doufám, že u mne najdete to, co hledáte. Nebojte si říci o konkrétní věc. Razítka jsou mými návrhy a pokud budete mít speciální přání, vyjdu Vám vstříct.
Razítka jsou vhodná pro tis na papír:
Tisk na textil:
Na keramiku:
Na perníčky:
Na sklo:
Na zeď:
VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě //www.fler.cz/shop/repete-pbc. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Vzájemné vztahy mezi prodávajícím a kupujícím těmito obchodními podmínkami neupravené se řídí občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) ve znění novel. Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
DODACÍ PODMÍNKY
Vaše objednávky expedujeme neprodleně po připsání částky na náš bankovní účet, nejpozději do druhého pracovního dne. Uvedená doba dodání je informativní.
V případě, že nebudeme schopni vybavit Vaši objednávku a to zcela, nebo z části, budeme Vás kontaktovat Fler poštou či telefonicky.
Vyhrazujeme si právo Vaši objednávku stornovat.
POŠTOVNÉ A MOŽNOSTI DODÁNÍ
Balíčky zasíláme Českou poštou do České republiky. Cena poštovného a balného je 50 Kč, v případě větší objednávky se navýší dle objemu zboží. Naše banka je ZUNO.
Platba předem - Objednané zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den po připsání dané částky na účet.
Číslo účtu: 1200360267/2310
Osobní odběr – po vzájemné domluvě (pouze v Praze).
ZÁRUKA A REKLAMACE
Na prodávané zboží je kupujícímu poskytována záruční doba v souladu s Občanským zákoníkem (24 měsíců od převzetí zboží).
Postup při reklamaci zboží řeší reklamační řád.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ ZA POUŽITÍ PROSTŘEDKŮ DÁLKOVÉ KOMUNIKACE
Je-li kupujícím spotřebitel, může do 14 dnů v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit. Příslušnou částku zašleme na Váš účet do 10 pracovních dnů od data přijetí vráceného zboží. Dodavatel si vyhrazuje právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. V případě, že žádáte o výměnu zboží nebo vrácení peněz, zašlete nám výrobek zpět bez známek používání, nepoškozený a nejlépe v původním obalu spolu s fakturou.
Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Vracené zboží zároveň doporučujeme pojistit a zejména posílat doporučeně.
Kupující odpovídá za škodu způsobenou při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu, prodávající vrátí v takovém případě spotřebiteli kupní cenu poníženou o náhradu škody.
Kupující nemůže odstoupit podle § 53 odstavce 8 Obč. Z. od kupní smlouvy:
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
e) na dodávku novin, periodik a časopisů
f) spočívajících ve hře nebo loterii
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále také jen „občanský zákoník“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky spotřebitelem. Je-li kupujícím podnikatel, pak v souladu s ustanovením zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník.
Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.
Záruka
Na všechny výrobky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců od převzetí zboží pro spotřebitele a 6 měsíců pro kupujícího, který není spotřebitelem (podnikatel). Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s dodacím listem nebo jiným dokumentem prokazujícím zakoupení zboží v našem obchodě (nebo jeho kopií) a uveďte popis vady a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.
Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení reklamace Vás budeme e-mailem či telefonicky informovat. Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (např. změna materiálu úměrná délce užívání) a na závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající v něm určí podmínky a rozsah prodloužené záruky.
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok zákazníka na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.