Sedíc dnes ráno nad hrnkem kávy, hloubala jsem o marnosti svého života a počínání. Shrnula jsem závěry do několika málo bodů, které plně vystihují moji obchodní politiku a umělecký záměr zde na Fleru. Věřím, že tak obohatím Vaši marketingovou strategii a a svojí krátkou, leč výstižnou studií přispěji k Vašemu obchodnímu úspěchu zde na Fleru.
Objednávku obdržíte vždy až tehdy, když hromadu nového zboží srovnáte, zabalíte a uložíte hluboko do skříně, protože přijede návštěva.
Ten ležák, co jste dnes darovala kámošce, se večer stoprocentně prodá.
Udělali jste toho pro jistotu víc? Neprodá se ani jeden kus.
Pravidlo nového nápadu.
Ať jste kreativní jakkoli, vždy Vás někdo upozorní "že TO tu už bylo".
Ať máte bednu s materiálem jakkoli plnou, vždy Vám NĚCO chybí.
Nejlepší kousky oblečení ušijete vždy na postavu o číslo menší, než máte Vy.
Do TOPu se dostanete jen tehdy, když se Vaše zboží den předem prodá a Vy nemáte z čeho udělat kopii.
Získáte-li stého nadšence, dva jiní si Vás ihned z oblíbených vyřadí a vy čekáte minimálně měsíc, než se číslo opět zakulatí.
Pravidlo zakletého stolu:
Nápad nemůžete zrealizovat, protože na pracovním stole je bordel.
Uklidíte-li nepořádek, nechce se Vám dělat další nepořádek.
Přemůžete - li se, zjistíte, že jste vyhodila jedinečný komponent.
Najdete - li komponent, zakutálí se Vám centrální vinutka.
Najdete - li jí, je rozšlápnutá.
A stejně Vám do toho děti nalijí kolu...
Howgh.