Domů Zboží Od Opino

Venkovní zážitková hra Indiánská zpráva

185 Kčza 1 ks
Vložit zboží do košíku
K odeslání: ihned ke staženíDostupnost: dostupné v elektronické podoběTermín odeslání*: ihned po zaplacení
* Platba převodem prodlužuje termín o dobu připsání úhrady na účet.
* Doprava zdarma je k dispozici pro některé varianty dopravy a platby
Platba předem
ZDARMA - Česká pošta - balík obyčejný0 Kč
Možnosti platby
Platba bankovním převodemPlatba bankovním převodem

Další zboží od Opino

Katalogové č.: 9454074
Zobrazení: 481x
Vloženo: 4.4.2018
Počet srdcí: 10x
Oznámit porušení pravidel u tohoto zboží.

Zábavná stopovací hra pro celou rodinu.

Čeká na vás parádní indiánská stezka Modřanskou roklí s indiánskými značkami, stopováním koní a pacifickým expresem. Cestu zvládnete bez problémů do dvou hodin. Nazujte si mokasíny a vyzbrojte se odvahou. Zvu vás na indiánskou stezku. Mé jméno je Túnumpe z velkého a slavného kmene Lakotů. Naše indiánská sestra Žluté zrno zmizela. Bojím se, že se ocitla ve velkém nebezpečí. Šaman Chřestící ještěrka mi řekl, že je stále na živu a vypátrám ji, když se vydám směrem na jih k malému jezeru uprostřed skal. Hned jsem se vydal na cestu, ale pokud ji unesl kmen Arapahů, jak si myslím, či dokonce bílí mužové, nezvládnu ji sám osvobodit. Potřebuji vaši pomoc. Pospěšte za mnou moji přátelé. Času není nazbyt. Musíme jít po stopě, dokud je čerstvá a najít naši sestru dříve než se setmí. Připravte se na to, že to nebude úplně jednoduché a bezpečné, oblastí totiž projíždí vojenská kavalérie v modrých kabátcích. Jakmile by někoho z vás spatřili, zajali by ho a odvedli do vězení v pevnosti. Po cestě vám zanechám zprávu, ale aby ji nepřečetl někdo cizí, najdete na určených místech vždy jen jedno písmeno. Zpráva má celkem jedenáct písmen. Na konci hry najdete poklad.

Úkoly jsou jednoduché a zvládne je každý. Tato hra začíná u totemu na křižovatce ulic Hoštická a Ke Březině v Písnici. Vyrazit můžete kdykoli sami s plánem hry. Plán hry ve formátu PDF můžete mít v tabletu, telefonu nebo si ho vytisknout.

V plánu každé venkovní hry v přírodě hráči naleznou pokyny, kudy dál pokračovat, často jsou tyto informace v podobě šifry nebo úkolu. Půjde o týmovou spolupráci, na odpovědi se musí shodnout celá rodina, aby se dál vydali všichni stejným směrem. K stopovacím hrám si vybírám zajímavá místa v Praze a její blízkosti, parky, okolí rybníků a přehrad, přírodní rezervace.

Při vymýšlení, jak by měly stezky pro děti i jejich rodiče vypadat, jsem chtěl, aby hry měly především zajímavý, poutavý a dobrodružný příběh. Také, aby se z toho příběhu něco dozvěděly, něco naučného, poučného, dějepisného. Základem příběhů jsou tedy zkazky, legendy, mýty o Indiánech, Keltech nebo o bájné Atlantidě.

Pravá stopovačka ale hlavně obsahuje požadavek najít správný směr. K tomu v největší možné míře využívám znamení vyskytující se přirozeně po cestě. Nesnažím se tedy stále ukrývat nějaké zprávy nebo kreslit šipky. K určení směru je třeba trochu všímavosti, logiky, důvtipu. Několik zpráv ve schránce po cestě hráči naleznou. Pro případ odcizení či poškození je každá zpráva zdvojená. Navíc schránky nemají vliv na to, aby mohli v cestě pokračovat. Příběh má své vyústění, pointu, překvapivé odhalení. Odměnou z absolvování hry má být pro děti i rodiče výprava do míst, která jsou sama o sobě krásná, zajímavá a dobrodružná, výprava zajímavější a napínavější než jen sledování žluté či modré turistické značky.

Ohlasy hráčů:

Děkujeme za pěknou, výpravnou, dobrodružnou hru a krásnou procházku. Moc se nám to líbilo. Vše jsme našli dle instrukcí.

Martina B.

Děkujeme, včera jsme to prošli se třemi dětmi (nejmladší 2,5 let) a vše jsme krásně zvládli v cca 3,5 hodinách, všechny sklenice byly na svých místech a fakt jsme si to užili.

Honza P.

Děkujeme Vám za nápadité hry, které jste vytvořil. Naše děti hned ochotně vyrážejí do přírody, mají-li takovouto motivaci.

Petr F.

    Menu
    --