Domů Profil prodejce PosPol
  • aktivní prodejce od r. 2012
    Reaguje na objednávky obvykle do 30 minut.
  • Jihlava, ČR
  • 277 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (42) 100%
Nadšenci: 908
Aktivita: aktivní
Prodáno: 277
Registrace: 4.2.2012
Město: Jihlava
Stát: ČR

PosPol

/ Prodávající
Novinky
285198
14.7.2014 Po nějaké době jsem přidala pár novinek, tak zvu k nahlédnutí :)

Vítejte v mém kouzelném světě korálků!

Od všedních záležitostí a stereotypní práce utíkám do magického světa plného barev, ve kterém je vše dovoleno a kde vše probíhá dle mé režie.

Nemám ráda nudu a snažím se vyrábět věci pestré, veselé a originální. Každá žena by měla vynikat v davu a proto Vám nabízím své výrobky, které Vám s tím pomůžou.

Většina korálků je kvalitní české výroby, komponenty jsou buď postříbřené, nebo měděné. Na všem se dá domluvit a proto když budete chtít jiné barevné provedení, něco z prodaného nebo budete mít jiné přání, tak mi napište a domluvíme se.

Zdarma Vám upravím délku náramku, nebo náhrdelníku - stačí připsat do objednávky. Zboží zasílám pečlivě zabalené v bublinkové obálce. Ke každým náušnicím dávám automaticky plastové zarážky.

Pokud budete mít jakékoliv přání, neváhejte mi napsat, vždy Vám odpovím.

Reklamační řád:

Slouží k zajištění správného postupu při uplatňování a vyřizování reklamací vad spotřebního zboží. Byl vypracován ve smyslu zákona Občanského zákoníku v platném znění a zákona O ochraně spotřebitele v platném znění.

Záruka na zakoupené zboží začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem a její doba je závislá na druhu zakoupeného zboží, minimálně však 12 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se však na vady způsobené nešetrným zacházením, mechanickým poškozením nebo nesprávným užíváním. Reklamaci je možné uplatnit poštou nebo osobně. Náklady na dopravu k Prodejci hradí Kupující. Náklady ke Kupujícímu jsou hrazeny z prostředků Prodejce. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve kontaktovat prodejce zprávou přes vnitřní poštu Fleru a sdělit, že bude zboží reklamovat. Poté musí zboží řádně zabalit a zaslat na vlastní náklady na adresu prodávajícího. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace a doklady o zaplacení (účtenku, paragon či fakturu).

V souladu se zákonem Občanského zákoníku (§ 1829), má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako Koncový spotřebitel (tzn. nikoliv jako Podnikatelský subjekt). Kupující může realizovat toto své právo osobním vrácením zboží nebo doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců (např. Česká pošta). Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží. Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.

V případě, že se Kupující rozhodne pro odstoupení od smlouvy, je nutné splnit následující podmínky: dodat zakoupené zboží s veškerým příslušenstvím (tzn. vč. faktury či paragonu, záručního listu apod.) na adresu prodejce uvedenou na faktuře či paragonu.


Zboží, které posíláte za účelem reklamace, nikdy neposílejte na dobírku.

Způsob dopravy
Zboží zasílám doporučeně, zabalené v bublinkové obálce.
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od PosPol

Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--